Přijmout
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
Buďte s námi online: 

 
Pardubice, Třída Míru 92

Trénink II.

Hodina začala zase chůzí na páse. Protáhla jsem tělo a mohlo se jít na věc. Na dnešek jsme si domluvili , ze se zaměříme na nohy. Zase. :)

Nicméně nejdřív přišlo na řadu zlehka bříško, aby se na něj snad v zápalu boje nezapomnělo. Cvičili jsme opět v poloze plank. Byla jsem dost překvapená, kolik se dá v této poloze vymyslet kreací. Zopakovali jsme si, jak se při cvičení dýchá a na co se při posilování břicha soustředit. Po druhém opakování už jsem zase cítila svaly, které jsme potrápili minule. Dneska jsme využili jako pomůcku velký balon a BOSU. Nejdříve jsem se přes balon za zády opřela o zeď a dělala jsem dřepy. Pak jsem balon odložila, opřela se o zeď a držela v pozici židle. Toto jsme opakovali 3x. Jak už jsem psala minule, jsem povoláním servírka a běhat 14 hodin po place je pro mě běžná věc, takže jsem si myslela, ze posilko nohou pro mě bude brnkačka. Šeredně jsem se zmýlila… při 3. opakování už mi svaly hořely a tvrdly, a to jsme v podstatě teprve na začátku!

Přešli jsme k TRX, vzala jsem madla do rukou, zpevnila se v zádech a začala výpady vzad. Soustředila jsem se na co nejdelší krok, zpevněná záda a samozřejmě na dýchání. A začínám cítit, ze se do „klubu invalidů“ připojil i zadek. Ten bych ale chtěla mít krásně pevný, tak jsem se opravdu snažila. Po 3 opakováních jsem doplnila tekutiny, pot ze mě lil úplně odevšad.

Další cvik byl pro mě docela zábavný. Vzala jsem si do rukou činky, lehce jsem spokrčila nohy v kolenou, vyšpulila zadeček a zpevnila záda. V tomto postoji jsem jela činkama podél nohou dolů, až jsem začala cítit táhnutí v zadní části stehen a na zadečku; kolena jsem se snažila nepokrčit o moc víc než ve výchozí pozici. Připadala jsem si dost komicky a říkala, ze tenhle cvik nemůže mít žádný extra účinky. Při druhé sérii už jsem si to myslet přestala. No a při třetím opakování už jsem odpočítávala jednotlivé pohyby dolů a nahoru. A to už jsem si byla naprosto jistá, že následující dva dny budou opravdu náročné a jen vstát z postele bude peklo. A mě teď čekalo peklo číslo dvě. Postavila jsem se do širokého postoje, špičky směrem ven, do rukou kettlebell, srovnat záda a šla jsem do dřepu (záda zůstala zpevněná, žádné hrbení), a když jsem se vracela zpět do stoje, zvedla jsem natažené ruce s kettlebellem a pak zase zpátky do dřepu. Nohy už se mi malinko třásly a to mě čekaly tři opakování...

Poslední cvičení bylo s BOSU. Dolů na všechny čtyři, špičky nohou jsem zabořila do BOSU a zvedla kolena nad zem. Nádech, výdech a už mi vibrovalo celé tělo jako na vibrostationu.:) Nedalo se to ovládat, jen jsem držela v pozici, snažila se uklidnit, dýchat a čekala jsem, až přijde pokyn, že můžu povolit. Otočit, pro tentokrát jsem opřela na BOSU lokty, zvedla kolena nad zem a zase držela. Po chvilce jsem zvedla jednu nohu a pak prostřídala. Tělo se mi stále klepalo jako šejkr a nebylo to vůbec příjemný.

Na závěr jsme měli balanční cvičení pro zpevněni středu těla (core). Dala jsem na BOSU levé koleno a o zem se opírala pravou nohou. Pravé koleno a levou ruku jsem pak opatrně natažené zvedala. Ani mě nepřekvapilo, že jsem neustále přepadávala buď dopředu, nebo dozadu. Prý se to ale pravidelným procvičováním zlepší a pak už to půjde samo. Tak na to jsem tedy upřímně zvědavá. A těším se na to! Konec hodiny proběhl opět na páse a u toho jsme si ještě řekli obecné stravovací zásady pro hubnutí a nabíraní svalové hmoty.

Pokračování cyklu “Cvičím s Trenérem”: