Přijmout
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
Buďte s námi online: 

 
Pardubice, Třída Míru 92

Trénink III.

Dnes jsem byla na skupinové lekci slim & fit. Celá lekce probíhala oproti cvičením s Michalem v mnohem svižnějším tempu. Na začátku jsme cvičili ve stoje a jako pomůcku jsme k tomu měli připravené stepry. Základem byl stále stejný pohyb nohou nahoru na stepr a dolů a k tomu jsme postupně přidávali další pohyby.  Třeba jsme při výstupu nahoru zvedali na střídačku kolena, potom jsme jeli tzv. véčko. Hudba i hlas instruktorky nás skvěle motivovaly dané cviky dělat správně a v rytmu. Zhruba po 10 minutách jsme si přibrali BOSU. Na něm jsme však  cviky směřovali spíš dolů. Obrátili jsme ho vypouklou částí k zemi, ruce dali na okraje a vzepřeli se do planku. Vydržet a správně dýchat, po chvilce odpočinek. Potom stejná pozice, ale tentokrát klikujeme. To, že je BOSU nestabilní, dělá tento cvik ještě o něco těžší. Oddychovací a picí pauza a jedeme dál. Na řadu přichází balon. Položíme se na něj tak, abychom měli balon spíše pod dolní části bříška. Opřeme se rukama o zem, zpevníme se a začneme přitahovat kolena a zase zpátky. Vše samozřejmé v pěkně svižném tempu. Chvilka oddechu a začínám cítit, jak tělo reaguje, myslím, že si na tuhle lekci zítra určitě několikrát vzpomenu… A je tu změna – lehli jsme si na záda, cvičební balon si dali mezi kotníky, aby teď pracovaly nohy.  Jako udržet  ten balon celou dobu byla celkem makačka. Teď  nohy s balonem natáhneme a zpevníme a jedeme malé kmity/přítahy břichem směrem k balonu. Nepolevujeme, naopak přidáváme ruce, na střídačku do balonu boxujeme – nejdříve do spodní části, potom do vrchní. Klepe se mi břicho a nohy už pomalu povolují a balon se nenápadně spouští k zemi.  Konec, uuuf! Na závěr si znovu zapochodujeme na stepru. A pak už jen na podložce důkladně protáhneme vyčerpané svaly.  Čůrky potu mi stékají po zádech a čele, funím, ale ty endorfíny … :)

Pokračování cyklu “Cvičím s Trenérem”: