Přijmout
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
Buďte s námi online: 

 
Pardubice, Třída Míru 92

Fitness lekce

Až 40 fitness lekcí týdně!

 

Vyzkoušejte START trénink

CHCETE MÍT VÝSLEDKY MNOHEM RYCHLEJI? Objevit nové tréninkové metody? Zhubnout? Nabrat svaly? Poradit jak správně cvičit?

  • MNOHEM RYCHLEJŠÍ VÝSLEDKY
  • VYSOKÁ EFEKTIVITA
  • SPRÁVNÉ PROVEDENÍ CVIKŮ
  • MODERNÍ TRÉNINKOVÉ METODY
  • ODSTRANĚNÍ ŠPATNÝCH POHYBOVÝCH NÁVYKŮ

Bližší informace na recepci.

 

Naše skupinové lekce – vyzkoušejte je!

Pilates 

Pilates je komplexní cvičení, které protáhne a posílí celé tělo. Důraz se klade na správné držení těla a dýchání. Unikátní metodu vymyslel v první polovině dvacátého století Joseph Hubertus Pilates, který sám v dětství trpěl mnoha chorobami. Soustava cvičení ho však dostala do takové kondice, že se mohl věnovat i akrobacii. Cvičební systém Pilates zvyšuje kondici, sílu, ohebnost a koordinaci. Pozitivně ovlivňuje dýchání a koncentraci. Pohyby vždy vycházejí z břišních a zádových svalů, posiluje hluboké svaly, které při běžném cvičení nepoužíváme. Pilates ulevuje od chronických bolestí zad, cvičit mohou lidé s nadváhou i těhotné ženy. Metoda je také skvělým doplňkem pro jinou sportovní činnost, jako je běh, plavání či lyžování. Předchází napětí v oblasti ramen a krku při dlouhém sezení u počítače. Vyzkoušejte lekci s našimi vyškoleným instruktorkami. Cvičení v našem

Kalanetika

Cílem tohoto cvičení je zpevnění a zformování postavy a protažení svalů. Metoda využívá časté opakování pohybů s malým rozsahem a je vhodná pro muže i ženy v jakémkoli věku a kondici. Cvičení pomůže vyrovnat svalové dysbalance, zrehabilituje bolestivé klouby, zádové svalstvo a páteř a zároveň spálíte kalorie. Kvalifikovaní instruktoři Sun City Fitness dohlížejí na udržení správného postoje a naučí vás vnímat všechny svaly těla a pracovat s nimi.

Tak co říkáte? Chcete se cítit skvěle, protáhnout se a zároveň zpevnit svaly? Těšíme se na Vás.

Tabata

Jedná se o nový způsob tréninkové metody, který není vhodný pro lidi, co se sportem teprve začínají. Instruktoři Sun City Fitness Vám slibují, že si při této skupinové lekci rozhodně neodpočinete a dostanete ze sebe maximum. Metoda prokazatelně zvyšuje Vaši kardio-respirační zdatnost a sílu zároveň. Cvičení se skládá ze cviků prováděných s maximálním nasazením po dobu 20s a následuje 10s odpočinek. Cvičíte tolik opakování s přiměřenou zátěží, kolik dokážete čistou technikou a zvládnete nahradit i několik hodin v posilovně.

Chcete odcházet s propoceným trikem, záplavou endorfinů a dobrým pocitem? …Přijďte vyzkoušet Tabatu. Těšíme se na Vás.

Jóga

Chcete odbourat stres, relaxovat a načerpat novou energii?....… pak je jóga v Sun City Fitness jasná volba. Instruktoři se postarají o vaši duševní i tělesnou pohodu a budete odcházet zklidnění a zharmonizovaní. Je vhodná pro muže i ženy v jakémkoli věku a kondici, kteří se cítí být ve stresu, unavení nebo napjatí. Lekce zahrnuje dechová cvičení, zahřátí svalů a kloubů, sérii pozic a zaslouženou relaxaci na konec.

Pevné břicho

Pro správné držení těla jsou důležité funkční břišní svaly. I posilování břicha má svá pravidla, která není dobré porušovat. Stačí na 15 minut odběhnout do multifunkčního sálu, kde pravidelně každý den probíhají lekce od 13:00 a 16:45. Osobní trenéři Sun City Fitness dbají na správné provedení cviků, na správnou pozici těla, zapojení správných břišních svalů a dýchání.

Chcete předejít možnému zranění a bolesti zad a odcházet s dobrým pocitem z dobře odcvičeného tréninku? Nebojte se využít našich služeb.

Funkční trénink

Funkční trénink je metoda, která Vás naučí ovládat Vaše tělo a snaží se o zlepšení zdraví, mobility, flexibility, vytrvalostní síly, maximální síly, výbušné síly a kardiovaskulární vytrvalosti.

Jedná se o trénink pohybů, ne svalů. Instruktoři Sun City Fitness se snaží vytvořit takovou skladbu cviků, která Vám pomůže provádět běžné denní aktivity s vyšší výkonností a nižším rizikem úrazu a nastaví variantu cviku a obtížnost pro každého individuálně.

Je nutné dodržovat pravidelnost, protože jedině pravidelností dosáhnete postupného zlepšování.

Ze začátku je základním cvičebním prostředkem jen Vaše vlastní tělo, postupně jsou využívány i jiné pomůcky.

Chcete vědět, jak moc se dokážete postupně zdokonalit vy? Vyzkoušejte funkční trénink…..

Kruhový trénink

Kruhový trénink je intenzivní, zábavná a efektivní metoda, která Vás dostane do formy, posílí svaly, zlepší vitální kapacitu plic a zrychlí metabolismus. Lekce se skládá z vybraných jednoduchých cviků zatěžujících jednotlivé svalové skupiny celého těla buď jednotlivě, nebo v kombinaci.

Pauza mezi jednotlivými cviky je tak dlouhá, aby umožnila pouhý přesun z jednoho stanoviště na druhé. Cvik je nutné provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování, proto se využívá jen lehkých vah. Na každý cvik máte jen 1 minutu a Instruktoři Sun City Fitness se postarají o to, abyste vyvinuli maximální úsilí.

Jestli i vy patříte mezi dříče snažící se o vymáčknutí maxima, je kruhový trénink přesně pro Vás.

BOSU CORE

Bosu je cvičební pomůcka, která má svůj původ v rehabilitaci. Jedná se o speciálně vyvinutou nafukovací kopuli (BOSU="both sides up"=obě strany nahoru), kterou využíváme jak plochou stranou nahoru, tak dolů pro různé druhy balančních cvičení.

Balanční systém provádění cviků na BOSU podporuje zapojení celého pohybového aparátu. Při pouhém stoji na BOSU se zapojuje hluboký stabilizační systém (CORE) a svaly, o kterých možná ani nevíte, protože se Vaše tělo musí vypořádat s nestabilní základnou.

Cvičením zlepšíte rovnováhu a stabilitu těla pomocí svých břišních a zádových svalů, zlepšíte fyzickou kondici a šetříte kloubní aparát.

Instruktoři Sun City Fitness se snaží celou lekci pohybovat v aerobním pásmu, ve kterém dochází ke spalování energie a Vaše svaly se zpevňují a zeštíhlují.

Už vás nic nevyvede z rovnováhy…nevěříte? Přijďte vyzkoušet….

FIT BOSU

Lekce FIT BOSU je určená pro ty z Vás, kteří hledají aktivní a svižnou hodinu s důrazem na kardio zátěž.

Bosu je cvičební pomůcka, která má svůj původ v rehabilitaci. Jedná se o speciálně vyvinutou nafukovací kopuli (BOSU="both sides up"=obě strany nahoru), kterou využíváme jak plochou stranou nahoru, tak dolů pro různé druhy balančních cvičení.

Balanční systém provádění cviků na BOSU podporuje zapojení celého pohybového aparátu.

Cvičením zlepšíte rovnováhu a stabilitu pomocí svých břišních a zádových svalů, zlepšíte fyzickou kondici a šetříte kloubní aparát.

Přijďte i vy spálit energii, vyplavit vlnu endorfinů a dostat se do rovnováhy, těšíme se Vás.

PROBLÉMOVÉ PARTIE

Každodenní patnáctiminutová lekce pod vedením osobních trenérů Sun City Fitness je zaměřena na posílení problémových partií. Je na Vás jako partii si s trenérem domluvíte. S využitím váhy vlastního těla dochází nejen k posilování a vhodnému formování břicha, hýždí, boků, stehen, paží,….. ale také intenzivně spálíte podkožní tuku a získáte fyzickou kondici.

Chcete odcházet s dobrým pocitem z dobře odcvičeného tréninku? …..Nebojte se využít našich služeb.

BODYSTYLING

Chcete rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu? Pak je lekce Bodystylingu určena pro Vás. Instruktoři Sun City Fitness Vás na začátku lekce zahřejí jednoduchou aerobní sestavou, které připraví tělo na následující posilování, v závěru lekce všechny posílené svaly protáhnete.

Pro posilování se využívá váhy vlastního těla i jiných posilovacích pomůcek – činky, gumičky, tyče, ….

Aby nedošlo k přetížení svalů, snaží se instruktoři v průběhu lekce střídat svaly horních a dolních končetin a mění tempo podle toho, která svalová skupina se procvičuje.

Protáhnete a posílíte celé tělo, svaly se stanou pružnějšími a funkčnějšími a zároveň se zbavíte nežádoucích tukových rezerv.

Je vhodný pro všechny věkové kategorie s různou kondicí.

SLIM AND FIT

Chcete mít pěkné pozadí a pevné břicho? Na tyto problémové partie je vhodný silově-intervalový trénink pro posílení a vyrýsovaní Vašeho těla.

Instruktoři Sun City Fitness Vás na začátku lekce zahřejí jednoduchou aerobní sestavou, které připraví tělo na následující posilování, v závěru lekce všechny posílené svaly protáhnete.

Je vhodný pro všechny věkové kategorie s různou kondicí.

HIIT

Jedná se o vysoko intenzivní intervalový trénink, který je velmi účinný.

Je to skvělý nástroj k vybudování fyzičky, ale i k redukci váhy.

HIIT je stavěn na střídání maximální a nízké intenzity, což pro tělo představuje velkou zátěž, proto se HIIT nedoporučuje začátečníkům, jelikož je nutné mít určitou fyzickou kondici, pokud chcete toto cvičení zvládnout.

Vaše tělo bude lépe vypadat, Vaše srdce bude zdravější a Vy se budete cítit mnohem lépe.

Při hodině se cvičí na jednotlivých stanovištích po určitou dobu. Pokud si chcete opravdu máknout, pak je HIIT pro vás to pravé!

A bonus na závěr? Nastartujete metabolismu! Budete spalovat mnohem více kalorií i v klidu. Za to přece ta námaha a propocená trička stojí, že?

TRX

Na tréninku budeme pracovat s vahou vlastního těla a díky TRX si můžeš cvik krásně ulehčit nebo naopak výrazně ztížit. Ať jsi kdekoliv, ať jsi kdokoliv, pomocí závěsného systému můžeš plnohodnotně cvičit.

Nejefektivnějším nástrojem ke cvičení je vlastní tělo sportovce, TRX je hned za ním. Díky závěsnému systému lze kvalitně pracovat v zavěšení, vaše klouby nejsou vystaveny nadměrným tlakům, zatímco vaše svaly pracují v souladu s ergonomií lidského těla.

Přijďte k nám na závěsný trénink, pod vedením lektora, který se nechává inspirovat těmi nejúspěšnějšími lidmi v oboru. „Na svých hodinách nabízím více než jenom trénink. Nabízím sportovcům něco, co by třeba ve fitness tak úplně nečekali.“ Váš instruktor Mirek.

Bodyforming

Vyhledáváte skupinové sporty? Preferujete efektivní cvičení? Zkuste Bodyforming, cvičení pro formování, celkové zpevnění a vytvarování postavy.

Na začátku hodiny bodyforming čerpá z aerobního cvičení, které trvá 15-20 min, kdy je za cíl důkladně prohřát svaly a celé tělo. Následně se přechází do samotných posilovacích cviků, kterými se posilují např. dolní končetiny, hýžďové svaly, ruce či břišní svalstvo.
Bodyforming je kreativní a používá každou hodinu jiné prvky a jiné pomůcky. Nejčastěji se setkáte s činkami, gumičkami, overbally a stepy. Využívají se i pomůcky pro balanční cvičení jako je bosu a velké míče. Nejdůležitější pomůckou je však naše tělo a jeho váha. V závěru samotného cvičení je kladen důraz na důkladný strečink a protažení.

Díky bodyformingu redukujete hmotnost, pracujete na své vytrvalosti, výkonnosti a také síle!

 

Trenéři

K dosažení Vašeho cíle Vám budou k dispozici kvalifikovaní a zkušení osobní trenéři. Naučí Vás jak správně cvičit na všech pro Vás vhodných strojích a se speciálními pomůckami, aby Váš trénink byl co nejefektivnější a výsledky co nejlepší.