Přijmout
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
Buďte s námi online: 

 
Pardubice, Třída Míru 92

Trénink IX.

Dnešní hodina s Michalem začala jako vždy plankem. Už si začínám být při výdrži jistější než v začátcích. Po chvilce lehce zvedám nejdříve jednu a pak druhou nohu. Potom si lehám na záda, nohy ohnuté v kolenou míří ke stropu. Beru si do rukou balonky, opřu je o kolena, ruce zapřu do míčků a koleny dělám protitlak. Jako vždycky 3 kola po 10 opakováních. Pak si stoupnu, respektive jdu do podřepu s tím, že mám jednu nohu pokrčenou vepředu a druhou volně nataženou vzadu. Výskok. S výskokem přehazuju nohy a vracím se do podřepu. Vyprsit, držet tělo zpevněné, koukat před sebe. Soustředím se, abych vše dělala správně. Z původně avizovaných 10 opakování jich je nakonec 15!

Pak si stoupám u zdi na BOSU, zádama se opřu o zeď a pokrčím se v kolenou. Stolička jak vyšitá No… humory mě rychle přecházej. Nohy se mi klepou a musím povolit… Bohužel to nikoho nezajímá a tak slyším ,,Znovu“ a poslušně se vracím do stoličky a zkouším vydržet o něco déle. V dalším kole už přeskočených dřepů stačí ,,jen“ 13 a plížím se znovu na BOSU. Stehna mám v jednom ohni. V posledním kole už smím „milostivě“ dát 10 přeskoků a na BOSU pak prosím o pomoc všechny svatý. Konečně je to za mnou! Napiju se, otřu pot a jdu (no, spíš pajdám) dál.

Ukazujeme si vybraný cviky na strojích. Sedám si k jednomu, kolena mám u sebe a z vnější strany stehen mám opěrky, rukama se opírám před sebou. Závaží tuším na 2,5 kg a začnu zabírat nohama od sebe a tím zvedat závaží, standardně 3 opakování. Následuje jiný stroj - stoupám si na něj, opírám se hrudníkem a rukama o opěrky a jedno koleno vsunu pod válec. Začnu natahovat nohu a tím opět zvedám závaží. Cítím jak se mi zatíná zadek. Vyměníme nohy. Při třetím opakování už je to celkem fuška.

Na závěr hodiny si lehám na záda na podložku, nohy i ruce natáhnu ke stropu a začnu se táhnout za rukama. Zatínají se tak břišní svaly, 10 opakování. Hned na to začnu posilovat spodní část břicha tím, že zvedám natažené nohy ke stropu, ale jen trošku, aby mi zabíralo jen to bříško. Na konec pokládám natažené nohy těsně nad zem a zase zpátky. Už se mi klepe celé tělo a moc nespolupracuje, snažím se to ale vydržet až do konce.…(myslím do konce hodiny, ne do definitivního konce!) :)

Pokračování cyklu “Cvičím s Trenérem”: