Přijmout
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
Buďte s námi online: 

 
Pardubice, Třída Míru 92

Trénink XV.

Dnešní hodinu zahajuji jako vždy na páse. Hlavou se mi při tom honí, co všechno musím za celý den stihnout. Je toho zase požehnaně, takže se vlastně docela těším, až se budu soustředit jen na cvičení a na chvilku upustím od každodenního stresu z toho, že „nic nestíhám“.

Přecházím na podložku do planku a soustředím se na správné držení těla. Pokračuju cvičením na břicho. Jak opakujeme stále stejné cviky, už se v nich tou praxí cítím líp. Sedám si na BOSU, ruce ke stropu, mírný záklon, vypnout prsa. Nohy mám pokrčené a po chvilce lehce zvedám střídavě vždy jednu nohu nad zem. Cítím, jak mi pracují břišní svaly. Stále zůstávám sedět na BOSU, tentokrát si ale ruce opírám za zády o BOSU. Pokrčím kolena a s nádechem je natahuju a zároveň jde tělo do záklonu.

Po patřičném opakování trošku potrápíme ruce. Beru si činky a již známým způsobem je dávám před obličej, od sebe a ke stropu. Přecházíme k TRX, což je moje oblíbené sportovní náčiní, i když zrovna s ním se vždycky nejvíc nadřu. Zavěsím se za nárty do úchytů a jdu na loktech do planku. Nohy dám do flexu a tělo tlačím směrem vzad. Zase jeden cvik, co vypadá neškodně, že zavěšený za nohy jen tak jako decentně pohybuješ, „pohupuješ“ dopředu a dozadu. Ovšem zdání klame (jako už tolikrát:). Břicho pracuje na 100 procent, a po chvilce tak přichází mé nenáviděné „šejkování těla“. Po třech opakováních už mám dost.

Ale ještě u TRX zůstáváme a trošku procvičíme záda. Na závěr se ještě trošku potrápím v planku, ale tělo značnými vibracemi naznačuje, že pro dnešek už by fakt stačilo. Trénink zakončím na páse a vyrážím do světa.

Pokračování cyklu “Cvičím s Trenérem”: