Přijmout
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
Buďte s námi online: 

 
Pardubice, Třída Míru 92

Trénink XX.

BOSU CARDIO - na tuhle hodinu se vždycky těším. Je svižná, nabitá a lektorka nám nedává moc šanci polevit. A když už člověk nemůže, povzbudí ho hlasem s vyšším tónem.:)

Čeká nás sestava na stehna a zadek. Nejdříve to celé jedeme na levou, pak na pravou nohu. Střídáme výstupy /sestupy a výdrže na BOSU. Zhruba po 10 minutách už po mě teče pot. Snažím se pravidelně dýchat a myslet jen na poctivé provedení cviků. Vyskakujeme snožmo na BOSU a držíme. Udržet balanc teda není vůbec jednoduché a začínají se ozývat stehna.

K mé radosti se jde na zem a bude se chvilku makat na zadku. Leháme si na podložku, jednu nohu dáváme na BOSU a zvedáme pánev směrem ke stropu, snažíme se při tom co nejvíce zmáčknout zadek. Po chvilce si bereme ještě gumičky. Navlékáme si je nad kolena a cvik opakujeme, jen tentokrát při cestě nahoru roztahujeme koleny gumičku do stran. Pak výdrž, zadek zůstává ve vzduchu a jen roztahujeme gumičku. No jo no, už začínám cítit i ten zadek.

Na závěr hodiny si dáváme břicho, protože toho není nikdy dost. Na BOSU je skvělý, že se na něm dá břicho cvičit celkem efektivně, aniž by to bylo takový trápení jako při klasických sed lehách. Opíráme se o BOSU ve spodní části zad a „sedlehujem“. Nikam se nespěchá, pěkně pomalu se pokládám na BOSU a stejně pomalu se vracím zpět do sedu. Pozornost věnuju tomu, abych zabírala právě břichem, když se vracím zpět do sedu. Otáčíme se na bok a ještě potrápíme šikmé břišní svaly. Ruce za hlavu, BOSU pod hrudníkem a bříškem a zvedám se a zase vracím. KONEC, hurá. Myslím, že jsem více tekutin vypotila, než vypila. Ještě protáhnout a odcházím spokojeně unavená do sprchy.

Pokračování cyklu “Cvičím s Trenérem”: