Přijmout
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
Buďte s námi online: 

 
Pardubice, Třída Míru 92

Trénink XXIV.

TRX s Mončou.

Pro dnešek si TRX vzala obrazně i fyzicky do svých rukou lektorka pro mě známá z hodin BOSU CARDIO – Monika. A ani na této hodině nás nenechala dlouho „na suchu“. :)

Pro začátek samozřejmě rozcvička, abychom tělo náležitě připravili na zápřah na lanech. Samotný trénink zahajujeme přítahy na posilováním rukou. Na cvičení s TRX je nejlepší, že cvičíte pouze se svojí váhou a korigujete si zátěž pouze vzdáleností od ukotvení = obvykle čím dál, tím „hůř“, ale jsou i cviky přímo pod těžištěm a rozhodně nejsou odpočinkové...

Jdeme na zem, do lan zavěšujeme nohy, pozice planku, zpevníme se a začneme přitahovat nohy k břichu. Důležitější než počet opakování je dostat kolena co nejblíže k tělu. Zůstáváme zavěšeni nohama, ale tentokrát zvedáme zadek ke stropu a děláme tzv. střechu. Bříško už dostává pěknou sodu. Stoupáme si, ale jednu nohu necháváme zavěšenou za nárt, postoupíme kousek dopředu, aby zavěšená noha byla lehce napnutá, a dřepujeme.

V dalším kole tenhle cvik upgradujeme na angličáky - noha zavěšena, výskok, ruce na zem a připojit stojnou nohu k té zavěšené do pozice planku. Takže není divu, že jsme ke konci hodiny jako vždy „durchunddurch“. :). Na závěr namožené tělo protáhneme a zklidníme a pak už jen škobrtáme do sprch.

Pokračování cyklu “Cvičím s Trenérem”: